پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118028
گراني در رمضان را گزارش کنيد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1628

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از تراز،غلامرضا کاوه به گفت: اين طرح در قابل طرحي سراسري و يکپارچه عملياتي بوده و به تمامي استان ها ابلاغ شد.


وي افزود: در اين طرح بر روي کالاهاي پرمصرف مانند کالاهاي اساسي گروه اول و دوم مانند گوشت، مرغ،لبنيات، زولبيا و باميه، شکر، خرما و... نظارت هاي ويژه اي صورت خواهد گرفت.

وي بيان کرد: در تمام کشور بازرشان اين سازمان به حالت آماده باش درآمده اند و پس از دريافت هرگونه شکايتي از کيفيت و يا قيمت کالاها در کوتاه ترين زمان ممکن به موارد رسيدگي مي کنند.

وي درباره زمان رسيدگي به شکايات در شهر تهران توضيح داد: پس از دريافت هرگونه شکايت از قيمت و يا کيفيت کالا، بازرسان ما بين ?? تا ?? دقيقه بعد در محل حاضر شده و به موارد رسيدگي مي کنند.

کاوه ادامه داد: در شهرستان ها نيز بين ?? تا ?? دقيقه زمان مي برد تا بازرسان به محل مراجعه و به شکايت ها رسيدگي کنند.

مدير روابط عمومي سازمان حمايت از مصرف کنندگان و توليد کنندگان درباره گرانفروشي کالاها به ويژه در فروشگاه هاي زنجيره اي گفت: شهروندان مي توانند موارد را با سامانه ??? در ميان بگذارند و حتم بدانند به شکايت آنها رسيدگي خواهد شد.

وي در پايان خاطر نشان کرد: هيچ گونه نگراني در مورد ماه رمضان و افزايش بي ضابطه قيمت کالاهاي اساسي در سطح کشور وجود ندارد زيرا ما آماده هر گونه مقابله با اين موارد هستيم.

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html